در حین رانندگی در جاده، ماشین خاموش شد. بدونِ حتی یک سعی کوچک برای پیدا کردن علتِ مشکل، با یدک‌کش تماس گرفته و ماشین را به نمایندگی رساندم. با تعویضِ یک فیوزِ سوخته، مشکل حل شد! مشکلی که می‌توانست با یک فیوز 10 هزار تومانی که اتفاقاً در داشبورد هم موجود بود حل شود، 800 هزار تومان برای من آب خورد، آن هم با کلی معطلی!

پی‌نوشت ۱:
منکرِ تخصص در تشخیص علتِ مشکل توسط آن نمایندگی نیستم؛ اما یک راننده، باید خودش حداقل از علت مشکلات جزئی ماشین، سردربی‌آورد! حالا این موضوع را می‌توان برای دیگر مشکلاتی که در زندگی بروز می‌کنند نیز در نظر گرفت. "نمی‌دانم، راحتی جان‌ام" همیشه هم خوب نیست!

پی‌نوشت ۲:
در بین فامیل، دوستان و آشنایان، اولین کسی بودم که می‌توانستم دیش و گیرنده‌ی ماهواره‌ای را تنظیم کنم. اکنون به محض بروز کوچک‌ترین مشکل در گیرنده‌ی ماهواره‌ای خانه، با نصاب تماس می‌گیرم! امان از این تنبلی و راحت‌طلبی!